birthday

16:13:00,0 Comments


Happy Biiiiiiiiiiiiiiiiiiirthday ❤ ❤

One year guys!!! One year I'm blogging, sharing my little trip around UK and Ireland, giving you my POV (point of view) about a gap year away from my family and friends... Happy birthday to us :D
Can't thank you enough, after one year i'm still having between 300 to 500 viewers per month and I can't be more happy about it and I wanna kiss every single one of you. No really thanks, means a lot, I'm not gonna say it was a dream but I wanted to do it for ages. So stay turn 'cause  I'm gonna post a video and a big article about everything I need to say 'bout my gap year but more about EF, the company I went to London with, pros'n'cons etc.. I have a 'welcome back party' tomorrow night and I'm going back to London, reason why I'm waiting until the end of the week, and I'll be able to check and give you the right price for everything.

Love you, M

Un an les gars! Un an que je suis sur ce blog, partageant mes voyages mais aussi mes impressions de partir un an dans un autre pays loin de sa famille, alors j'ai envie de dire 'Joyeux Anniversaire'. Je ne pourrai jamais vous remercier assez de ce que vous faites pour moi, surtout que vous êtes toujours entre 300 à 500 visiteurs par mois, j'aimerai tous vous embrasser les uns après les autres. Venez faire un petit tour sur le blog d'ici la fin de la semaine, j'aurai surement posté une nouvelle vidéos et un article  sur mon année à Londres ainsi sur la compagnie EF, les pour et contre, qui je pense va intéresser nombreux d'entre vous hésitant à partir mais aussi les parents qui hésitent à laisser la descendance quitte le nid ahah. Demain, une 'soirée' est mis en place pour ceux qui reviennent dans les locaux EF Marseille donc j'aurai toutes les cartes en main, d'où la raison pour laquelle j'attends avant de poster l'article, s'il y a des nouveautés à voir avec vous...
Je vous aime, M.

You Might Also Like